• Ak si objednám tovar na dobierku, mám možnosť zásielku pred jej prijatím otvoriť a skontrolovať?

Balíček môžete skontrolovať už pred úhradou objednávky. Ak túto možnosť chcete využiť, niektorí dopravcovia požadujú zaplatiť malý poplatok za neprevzatie otvorenej krabice. Ak je tovar poškodený, môžete prevzatie odmietnuť.

  • Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?

Pokiaľ ste zadali objednávku, adresu v eshope už nie je možné zmeniť. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Zmenu doručovacej adresy po odoslaní je však možné dohodnúť s dopravcom.

  • Ako funguje paletová zásielka?

Keď si objednáte tovar v mnohých škatuliach alebo baleniach, a dopravné v súčte presahuje cenu paletovej zásielky, obvykle dohodneme prepravu na palete. Doprava potom vychádza lacnejšie.

Dopravca vás bude kontaktovať počas 2–9 pracovných dní a dohovorí si s vami termín dodania.

Dôležitá poznámka prosím: Za doručenie paliet dovnútra budov môže prepravca požadovať príplatok.

  • Prečo za dopravu svojej zásielky platím viac ako je uvedená štandardná cena?

Pokiaľ tovar v jednej zásielke presahuje hmotnostný limit je obsah zásielky rozdelený do viacerých zásielok, ktoré sú účtované samostatne. Alebo pokiaľ zásielka presahuje štandardné rozmery, za ktoré dopravca poskytuje zmluvnú cenu.

  • Čo sa stane, keď nie som v čase doručenia doma?

Dopravcovia zasielajú SMS a e-mail o čase doručenia. Pokiaľ Vás nezastihne na uvedenej adrese:

Riešenie záleží na dopravcovi, ktorý doručuje vašu zásielku. Najčastejšie sa volia nasledujúce riešenia:

  • Dopravca doručí po dohovore s Vami zásielku vášmu susedovi.
  • Dopravca zásielku nedodá a naplánuje nový pokus o doručenie (obvykle je to nasledujúci deň).

Pokiaľ sa dopravcovi nepodarí zásielku doručiť ani pri druhom alebo treťom pokuse o doručenie, uloží zásielku do svojho skladu a informuje Vás o tom. Tým získate niekoľko dní, počas ktorých si môžete zásielku vyzdvihnúť, než je zaslaná späť k nám.

  • Kedy dorazí moja zásielka?
Objednávka sa začína vybavovať od okamihu zaplatenia / pokiaľ nie je zasielaná na dobierku.

Tovar označený na e-shope „Skladom“ odosielame najneskôr nasledujúci deň od objednania. Dopravca doručuje v SR obvykle nasledujúci deň po prijatí zásielky (do odľahlejších častí republiky za dva dni). Zásielku obvykle obdržíte za dva až tri dni od objednania (v pracovné dni).