Moja zásielka dorazila poškodená

Veľmi nás mrzí, že ste obdrželi poškozený produkt. Najrýchlejšia cesta k vyriadeniu a zaslaniu nového výrobku je vyplnenie reklamačného formulára. Ak nám pošlete aj fotografiu, môžeme Vám pomôcť rýchlejšie. Náš zákaznický sevis Vás bude kontaktovať najskôr to bude možné, najneskôr do 48 hodín (v pracovných dňoch). Ak neobdržíte odpoveď do tejto lehoty, kontaktujte prosím naše reklamné oddelenie e-mailom reklamace@traiva.cz alebo telefonicky na čísle 733 773 234.

Chyby mi niektoré diely k produktu alebo zásielka nie je kompletná

Často sa stáva, že menšie produkty alebo diely sú zabalené vo fóliách a cez ostatné materiály krabice nie sú vidieť. Prosím zkontrolute ešte raz celý obsah krabice aj obalového materiálu. Ak zistíte, že naozaj nejaká časť v zásilke chybí, ospravedlňujeme sa. Určite to rýchlo napravíme. K vyriešeniu problému použite Reklamačný formulár. V prípade, že sa jedná o špeciálnu súčiastku kontaktujte prosím naše reklamné oddelenie telefonicky na čísle 733 773 234.


Prečo ste zrušili moju objednávku?

Vo veľmi ojedinelých prípadoch nemôžeme objednaný produkt dodať, preto objednávku zrušíme.

Dôvodom je najčastejšie:

Produkt už nie je na sklade a nemá potvrdenú dodaciu lehotu (v okamihu objednávky iného zákazníka na predajniach si len posledný produkt vybral.)

Produkt bol posledný, a pri kontrole kvality pri balení bol zistený nedostatok.

Údaje o adrese sú nejasné alebo nesprávné


Prečo moje číslo pre sledovanie objednávok nefunguje?

Je nám ľúto, že Vaše číslo pre sledovanie objednávky nefunguje. Dopraca má pravdepodobne nejaký problém na portáli. Ak sú potrebné informácie ihneď, prosím požadujte o informáciu náš zákaznický servis.